ponedeljek, 22. julij 2013

Adidas kot znamka in življenjski slog

Adidas ni le športna znamka, ampak predstavlja pravi modni trend. Ste že opazili, koliko ljudi različne starosti, nosijo Adidas športna oblačila tudi takrat, ko se nahajajo v mestnem središču? Mestna moda že dlje časa ni več formalno naravnana, ampak dopušča tudi kombiniranje formalnih oblačil z bolj športnimi oblačili in drugimi dodatki. Tako ni nič neobičajnega, če v nakupovalnem središču zagledate žensko, ki je zelo elegantno oblečena, obute pa ima Adidas čevlje, torbo ali kakšen drugi dodatek. Meščanska moda gre v to smer, da dopušča kombinacijo športnega in kakšnega drugega stila. Pri tem je seveda potrebno paziti, da si naenkrat ne oblečete preveč športnih oblačil, kajti to ne bi imelo istega učinka, kot če imate poleg jeans hlač oblečen Adidas pulover. V primeru, da si oblečete celotno Adidas trenerko, potem je učinek povsem drugačen.

Adidas oblačila niso dosegla svoje popularnosti le zaradi vrhunskega dizajna in prepoznavnih črt, ampak tudi zaradi odličnih materialov in tehnologij, ki stojijo za njihovimi izdelki. Športna znamka je dejansko toliko dobra, kolikor ji uspeva razvijati trende, ki jih uporabijo profesionalni športniki. In prav Adidas dokazuje, kako je potrebno voditi posel na visokem profesionalnem športu. Tako se lahko hitro izvaja prenos športne opreme od profesionalnega športa h rekreativnemu športu, zaradi česar imajo kupci pred seboj kvalitetno blagovno znamko.


Adidas je prisoten pri praktično vseh tradicionalnih športih, saj izdeluje športno opremo zelo širokega spektra. Kdo ne pozna Adidas superg, vetrovk, žog, opreme za tenis, košarko itn.? V zadnjem času pa je svojo ponudbo Adidas razširil tudi na ročne ure. Izdeluje pa modele, ki so namenjene tako ženski kot tudi moški populaciji. In tudi tu je ponudba dovolj široka, da pokriva tako običajne športne ure, pa tudi tiste bolj elegantne, ki so namenjene bolj svečanim ali formalnim priložnostim. Adidas je torej univerzalna znamka, ki pokriva vse možne okuse in potrebe.

Poglejte si več.

Ni komentarjev:

Objavite komentar