četrtek, 1. avgust 2013

Asics za športnike in rekreativce

Zagotovo poznate ali pa ste že kdaj slišali za priznano blagovno znamko športno znamko Asics. Mogoče pa ste tudi eden izmed mnogih, ki ne vedo, kaj dejansko ta besede označuje. Asics je kratica za latinski rek »anima sana in corpore sano«, kar pomeni »zdrav duh v zdravem telesu«. Asics je japonsko podjetje, ki izdeluje športno opremo za mnoge različne športe. Med najbolj priznane opreme nedvomno spada njihova linija za nogomet, tek in tenis. Že desetletja ima Asics na tem področju močne zaveznike med profesionalnimi športniki. To pomeni, da gre za podjetje, ki s svojimi izdelki jamči vrhunsko kakovost.

Začetki, ko je pričelo podjetje Asics izdelovati svoje prve športne izdelke segajo v davno leto 1949. Takrat je japonski športni inovator Kihachiro Onitsuka pričel z izdelovanjem športnih copat za košarko. Z inovativnim dizajnom in vrhunsko odzivnostjo športnih copat je kmalu pridobilo podjetje dobo ime in pričelo pridobivati tržni delež.

Dandanes je Asics veliko podjetje, ki na letni ravni ustvari več milijard jenov prihodkov. Tudi segment različnih športov, ki jih Asics pokriva, je iz leta v leto širši. Poleg že omenjenih športov izdeluje Asics športno opremo tudi za golf, kriket, odbojko, borilne športe itn.

Brez večjih zadržkov lahko rečemo, da je Asics podjetje, ki uvaja inovacije v izdelke, ki so namenjene športu. Pri tem pa ne zanemarja niti področja za rekreacijo in prosti čas. Za vse izdelke je značilna visoka kakovost materialov, saj uporabljajo kakovostne naravne materiale, tam kjer je funkcionalnost na višjem nivoju pa tudi sintetične materiale s patentiranimi funkcionalnimi sistemi.

Asics je blagovna znamka, ki je namenjena vsem starostnim skupinam. Rang produktov je namenjen tako otrokom, mladostnikom, mladim, starejšim – skratka vsem tistim, ki živijo v športnem duhu. Latinski rek, ki ga nosijo v imenu, »zdrav duh v zdravem telesu«, je istočasno tudi moto, ki mu sledijo, ko svoje produkte posredujejo svojim strankam.

Več na spletni strani.


Ni komentarjev:

Objavite komentar