Večkanalni marketing danes predstavlja dinamične spremembe trženja.
Te se kažejo v spremembah lastnosti tako povpraševanja kot tudi ponudbe. Vse lastnosti tvorijo strukturo, ki je lahko od primera do primera različna. Predvsem je danes uspešen tisti, ki se hitro ustrezno odzove na spremembe. Nekatere spremembe so očitne in jih je moč takoj opaziti, druge pa potrebujejo več časa, da so njihove spremembe opazne.
Ena očitnejših sprememb je večkanalni marketing. Gre za novost, ki se je uveljavila kot posledica zahtevnosti povpraševanja. Pred tem je bil dostop do izdelka ali storitve bolj direkten. Do spremembe je prišlo z generiranjem informacij o storitvah ali izdelkih. Ker so dostopne jih potencialni kupec s pridom uporabi, ter se na podlagi njih odloči bolj ali manj različno kot bi se odločil sicer. Slednje kaže tudi na različne načine odločanja posameznih delov globalnega trga. Osnova za večkanalni marketing je seveda uveljavljeno spletno trženje. Na trgih, kjer ni uveljavljeno, možnosti praktično ni ali so komaj omembe vredne. Obratno pa je na trgih z uveljavljenim spletnim načinom soočenja povpraševanja in ponudbe. Nadalje je večkanalni marketing tako uspešen, kolikor hitro in učinkovito se lahko ponudba prilagodi spremenjenemu načinu odločanja. Predvsem se mora zavedati, da ima možnost vplivanja na proces odločanja. Najbolj se to kaže v dobrih rezultatih, katere je večkanalni marketing dosegel. Manj časa, kot je večkanalni marketing potreboval za dosego rezultatov, bolj učinkovit je.
Večja učinkovitost je na ta način dobro ocenjena, ko gre za podobna področja. Med posameznimi področji, pa je učinkovitost različna. Na to vplivajo tako osnovne, kot specifične lastnosti. Pri uspešnosti na kratek rok je večkanalni marketing uspešen predvsem takrat, ko daje prednost specifičnim lastnostim. Na daljši rok pa takrat, ko poudarja osnovne lastnosti. V splošnem si vsak želi, da bi bile spremembe čim manj obremenjujoče. Vendar to v mnogih primerih ni mogoče doseči.
Večkanalni marketing spreminja kupce in prodajalce.
Več
Ni komentarjev:
Objavite komentar