Vratimo se kakvih
20 godina natrag – tada su bila vremena, kad su sve tvrtke oglašavale na
televiziji, na radiju i naravno u raznim časopisima. Tada su bila vremena, kada
se na neke od tih medija stavljalo oglase, a nakon toga niste mogli znati, koliko
koristi ste od takvog oglašavanja dobili – dali ste opšte prodali nešto? Ili je
bila kakva druga korist? Danas je naravno sve skupa puno drugačije – danas
ljudi imaju svoje Internet stranice, a na njima je postavljena jaka web analitika, koja nam može
odgovoriti na mnoga pitanja, koja nam se postavljaju.
Znači, ako nekad
niste mogli izmjeriti praktički ništa, onda danas u digitalnom oglašavanju
možete izmjeriti praktički sve. To vam znači, da možete bez problema postaviti
neki banner ili bilo koji drugi
oglas negdje na internetu i na kraju, kad kampanja završi, ćete u svojoj web analitici vidjeti, od kuda su ljudi
došli, što su na stranici radili i ono što je najvažnije, dali su nešto kupili
ili napravili, što vam je zanimljivo. Ako imate sve te odgovore i podatke, onda
imate i odgovore na pitanje, dali vam se neko oglašavanje isplatilo. Evo u
nastavku još jedan primjer …
Jako često se
dogodi, da neke od tvrtki dobivaju ponude od ljudi, koji im žele ponuditi kakvu
objavu na Facebook profilu ili da im pošalju neku e-mail poruku na njihovu mail
bazu. Sve to je super i lijepo izgleda, ali samo tako dugo, dok se kampanja ne
završi i dok se ne pogledaju rezultati – tada se jako često može vidjeti, da se
iz takvog oglašavanja nije prodalo ništa. Ako vam se jednom to dogodi, onda vam
je to dobar znak, da sa tim istim ljudima više nemojte surađivati, a isto tako
se može dogoditi i u pozitivnom smislu, da dobijete dobre rezultate – baš zato,
potrebna je analitika, pratite je i imajte sve odgovore, koji vam trebaju.
Ni komentarjev:
Objavite komentar