petek, 20. maj 2016

Neka vam web analitika pomaže pratiti rezultate


Vratimo se kakvih 20 godina natrag – tada su bila vremena, kad su sve tvrtke oglašavale na televiziji, na radiju i naravno u raznim časopisima. Tada su bila vremena, kada se na neke od tih medija stavljalo oglase, a nakon toga niste mogli znati, koliko koristi ste od takvog oglašavanja dobili – dali ste opšte prodali nešto? Ili je bila kakva druga korist? Danas je naravno sve skupa puno drugačije – danas ljudi imaju svoje Internet stranice, a na njima je postavljena jaka web analitika, koja nam može odgovoriti na mnoga pitanja, koja nam se postavljaju.




Znači, ako nekad niste mogli izmjeriti praktički ništa, onda danas u digitalnom oglašavanju možete izmjeriti praktički sve. To vam znači, da možete bez problema postaviti neki banner ili bilo koji drugi oglas negdje na internetu i na kraju, kad kampanja završi, ćete u svojoj web analitici vidjeti, od kuda su ljudi došli, što su na stranici radili i ono što je najvažnije, dali su nešto kupili ili napravili, što vam je zanimljivo. Ako imate sve te odgovore i podatke, onda imate i odgovore na pitanje, dali vam se neko oglašavanje isplatilo. Evo u nastavku još jedan primjer …



Jako često se dogodi, da neke od tvrtki dobivaju ponude od ljudi, koji im žele ponuditi kakvu objavu na Facebook profilu ili da im pošalju neku e-mail poruku na njihovu mail bazu. Sve to je super i lijepo izgleda, ali samo tako dugo, dok se kampanja ne završi i dok se ne pogledaju rezultati – tada se jako često može vidjeti, da se iz takvog oglašavanja nije prodalo ništa. Ako vam se jednom to dogodi, onda vam je to dobar znak, da sa tim istim ljudima više nemojte surađivati, a isto tako se može dogoditi i u pozitivnom smislu, da dobijete dobre rezultate – baš zato, potrebna je analitika, pratite je i imajte sve odgovore, koji vam trebaju.

Ni komentarjev:

Objavite komentar