petek, 10. junij 2016

Koje ključne riječi odabrati za AdWords oglašavanje?


Danas nije baš neki problem odlučiti se, da ćete nekoliko novca iz svog džepa uložiti u oglašavanje. Možete ga uložiti u kakav oglas na radiju ili na televiziji, ali ipak, ako imate Internet stranicu, onda vam je svejedno bolje, da ostanete u digitalu. Kakve sve mogućnosti imate? Imate ih mnogo, samo je pitanje, koliko ih poznajete – ako niste baš najbolje spretni na tom području, onda vam je vjerojatno poznato oglašavanje sa bannerima, ako pak su vam sve ove stvari poznate, onda dobro znate, da možete oglašavati preko Facebooka, preko Gmaila, YouTubea i na kraju krajeva preko onog kanala, koji se u posljednje vrijeme najviše upotrebljava – AdWords oglašavanje!




Ako ćete pored svih milijuna ljudi, koji danas već upotrebljavaju ovaj način oglašavanja i vi odlučiti i svoj novac uložiti ovamo, onda vam je jako bitno, da pravilno odaberete ključne riječi, sa kojima ćete krenuti u kampanju. Zašto je to bitno? Kao prvo vam je to bitno zbog toga, jer vam mogu neke riječi donositi puno više ljudi, a da su one čak jeftinije od nekih drugih, a kao drugo, ako nećete pravilno odabrati riječi, vjerojatno i nećete dobiti prave ljude na vašu stranicu, a to znači, da nećete ni prodati ono, što želite. Znači, sve to vam je jako bitno, pa morate zbog toga krenuti pravim putem- ali kako?



Da bi u vaše AdWordsoglašavanje stavili prave ključne riječi, najbolje vam je, da otvorite Keyword planner. U njemu možete puno toga vidjeti – od toga, koliko se neka riječ traži, do toga, kakve su cijene za neku riječ i na kraju krajeva još prijedloge, koji su možda bolji od onoga, što ste vi odabrali. Znači, to vam je alat, bez kojeg praktički ne bi smjeli početi kampanju sa Google oglasima. Pa ako ste je poželjeli, jako je bitno, da krenete u nju na pravi način – ako ćete se držati gornjih savjeta, bit će puno toga lakše i bolje, a i koja kuna će vam ostati u novčaniku.

Ni komentarjev:

Objavite komentar