Internet marketing je sodoben način stare aktivnosti.
Ponudba in povpraševanje ni izum današnjega časa, ampak je prisotna od najstarejših časov človeške zgodovine. Ljudje smo v dani situaciji bili bodisi na eni ali drugi strani. Takrat, ko smo imeli višek stvari ali storitev, smo želeli to vnovčiti iz različnih razlogov. Na drugi strani pa smo bili v drugi situaciji na strani povpraševanja. Torej smo imeli iz različnih razlogov željo stvar ali storitev pridobiti. Možnosti so se torej ponujale dnevno, hkrati pa so se dnevno tudi spreminjale.
V sodobnem času internet marketing ali soočenje ponudbe s povpraševanjem doživlja pomembne spremembe. Klasičen način soočanja je zahteval osebni kontakt v veliko večjem obsegu, kot to danes počne internet marketing. V tem pogledu je internet marketing na eni stani napredek, na drugi pa ne. Soočenje ponudbe s povpraševanjem na sodobni način pomeni, da v mnogih primerih aktivnost ni uspešna prav zaradi virtualnega načina soočenja. Izdelek ali storitev sodobni internet marketing ne omogoča na enako kakovosten način. Kot je to počel klasičen način. V mnogih primerih to ni ovira, internet marketing lahko prav tako uspešno počne svojo aktivnost. Obstajajo pa primeri, ko uspešnost ni odlična, kar pomeni, da je pomanjkanje osebnega stika, pomanjkljivost. Te ovire lahko uspešno rešimo v primerih, ko gre za znane izdelke ali storitve. Težje pa je to storiti v primerih, ko izdelki ali storitve niso znane. Takrat si mnoge osebe želijo in tudi uporabijo klasičen način. Predvsem gre za primere, ko je osebno soočenje pogoj za dobro aktivnost marketinga.
Marketing je namreč toliko uspešen, kolikor sta zadovoljni obe strani. V primeru, da ena stran ni zadovoljna marketing ne more biti uspešna aktivnost . Pri tem gre lahko za ponudbo, lahko pa je nezadovoljno tudi povpraševanje.
Internet marketing je lahko aktivnost s številnimi prednostmi, katere lahko v svoj prid izkoristi tako ponudba kot povpraševanje.
Ni komentarjev:
Objavite komentar