sreda, 7. september 2016

Večkanalni marketing, prednosti in slaboti


Večkanalni marketing omogoča informacijska doba v kateri živimo. Informacije s praktično vseh področji so danes glede na preteklost večje v kakovosti in količini. V primeru, da nas določena informacija zanima, jo preprosto poiščemo in velikokrat v naslednjem trenutku tudi dobimo. Razmerje med kakovostjo in količino žal ni konstanta, ampak prihaja do odstopanj. Zato je večkanalni marketing in izkušnja z njim od primera do primera različna. Informacije, ki jih želimo pridobiti v času analiziranja ponudbe so lahko različne. V točno določenem primeru lahko imamo področja, kjer so informacij kakovostne, na drugi strani pa področja, kjer je prisotna predvsem količina. Zato je jasno, da bo imel večkanalni marketing več možnosti dobre izkušnje predvsem tam, kjer so povpraševanju na voljo kakovostne informacije. Pred odločitvijo se bo povpraševanje lahko seznanilo s prednostmi in slabostmi, drugimi ponudbami, izkušnjami predhodnega povpraševanja in s številnimi koristnimi informacijami. Koristne informacije so danes predvsem sveže informacije. Bolj kot so sveže informacije, bolj kakovostna odločitev je večkanalni marketing. Razvoj in napredek je vse hitrejši, zato že leto ali več stare informacije velikokrat niso več aktualne. Iz tega je jasno, da mora naše iskanje informacij biti boljše tudi z naše strani. V današnjem globalnem svetu je informacij veliko, vendar je vsakomur jasno, da jih je največ v globalno največjih jezikovnih skupinah oziroma jezikih. Kar pomeni, da je večkanalni marketing uspešen tudi odvisno od povpraševanja oziroma sposobnosti pridobivanja informacij. Kdor je sposoben premagati jezikovne ovire ima več možnosti pridobivana svežih informacij. Pomembna pa ostaja tudi trezna presoja, ki postavlja večkanalni marketing na preizkušnjo. Povpraševanje se od primera do primera razlikuje tudi v načinu analiziranja kot tudi procesu odločanja. Imamo primere, ko kljub sposobnosti pridobivanja kakovostnih in svežih informacij, povpraševanje sprejme odločitev za klasično ponudbo. Razlogov je več, veliko je pri tem razlogov praktične narave, s tem pa večkanalni marketing dobi drugačen pomen.

Ni komentarjev:

Objavite komentar