četrtek, 13. oktober 2016

Facebook oglaševanje je priljubljeno

Facebook oglaševanje deluje socialno omrežje Socialno omrežje ima velik potencial. O tem govori že število veliko uporabnikov doma in preko meja. Kar lahko razumemo doseg, ki ga ima Facebook oglaševanje. Dejanski obseg je pogojen z ciljem obiska in aktivnostmi na socialnem omrežju. Oglaševanje z upoštevanem teh značilnosti aktivnosti ima dobre možnosti za uspeh. Tržne aktivnosti je možno tudi prilagajati in spreminjati. Javnosti dostopne lastnosti uporabnikov so za tržne analize največkrat ključne informacije. Starost, spol, izobrazba ter druge lastnosti so dobra usmeritev za tako Facebook oglaševanje kot tržne aktivnosti. Potencialnemu povpraševanju starejše generacije enostavno ne moremo ponujati ponudbe tipične za kupce mlajše generacije. Ampak lahko uspešno tržimo značilnostim vsake starostne skupine primerno. Enako velja za druge značilnosti potencialnih kupcev. Facebook oglaševanje ima prednost tudi v možnosti proučevanja doseganja ciljev. Kar posebej pri klasičnem oglaševanju ni bilo mogoče. V klasičnih mediji je oglaševanje po načelu vzemi ali pusti. Možno je pridobiti oglasni prostor, informacijo o dejanskem učinku oglasa pa nam ti mediji ne zagotavljajo. S tem si dejansko povzročamo dodatne stroške. Povzroča jih ocenitev učinkov klasičnega oglaševanja. Facebook oglaševanje ima v tem pogledu dodatno prednost. Ne zagotavlja zgolj enostavno, natančno in učinkovito merjenje učinka oglasa, ampak je možno iti korak dlje. Učinek oglasa se lahko meri količinsko ali kakovostno. Količinska meritev govori o dosegu, kakovostna pa dodatne informacije. Te dodatne informacije nam govorijo o možnih izboljšavah naše ponudbe. Povpraševanje je zainteresirano za ponudbo, želi pa pred odločitvijo določene spremembe. Za njihovo uresničitev pa v mnogih primerih niso potrebne dodatne obsežne in stroškovne neugodne aktivnosti. Facebook oglaševanje je tudi z vidika investicije ugodno. Najprej zaradi osnovne investicije, nadalje pa tudi zaradi investicije brez stranskih učinkov. Ti so značilni za oglaševanje na klasičnih medijih, v primerih ko zakupljen oglasni prostor stroškovno ni v skladu z investicijo. Facebook oglaševanje daje priložnost za učinkovito in stroškovno sprejemljivo oglasno kampanjo.


Ni komentarjev:

Objavite komentar