sreda, 15. februar 2017

Spletna analitika, prepoznavanje spletnih aktivnosti


Spletna analitika ima cilj bolje spoznati spletne aktivnosti . Spletne aktivnosti spletna analitika prepoznava na razne načine, spletni obisk je pomemben podatek. Pridobivanje podatkov je danes enostavno, če primerjamo isto aktivnost v preteklosti. Spletni marketing danes lahko bistveno enostavno oceni svoje dejanske ali potencialne kupce, kot je to lahko počel ali še počne klasični marketing. Vsak obisk spletne strani spletna analitika zazna v številnih podrobnostih, z večanjem števila obiskovalcev se vedno bolj oblikujejo določene značilnosti in posebnosti. Klasični marketing takšne možnosti ni imel, do enakih informacij je bilo bistveno bolj zahtevno priti. Spletni marketing ima lahko ob obisku celo vrsto podatkov posameznega kupca, kot tudi celotne množice kupcev. Ti podatki morajo biti seveda dovoljeni s strani kupcev oziroma obiskovalcev, velikokrat so dovoljeni že z njihovo objavo s srani obiskovalcev oziroma kupce. Zato se jih lahko uporablja in preko njih pride do koristnih informacij. Z dobro obdelavo podatkov spletna analitika lahko ponudi številne rešitve, na podlagi dejstev. Ta dejstva so razne informacije, ki so zabeležene ter jih je moč kadarkoli dokazati. Potrebna pa je selekcija med viri, ki so neobremenjeni z raznimi interesi. Obremenjenost z interesi velikokrat vliva dvom v resničnost podatkov. Med klasičnim in spletnim marketingom je razlika je tudi v aktualnosti, saj spletna analitika lahko praktično v istem trenutku pomembnega zabeleženega dogodka za spletni marketing začne svoje aktivnosti. Pri klasičnem marketingu je bila oddaljenost bistveno večja, zato je spletna analitika veliko bolj kakovostna in aktualna. Kakovost in uporabnost rezultatov pa lahko poveča tudi z učenjem preko spleta. Na spletu lahko spletna analitika dobi vzorce, namige, primere ter številne druge dobre osnove za izboljšanje. Koristjo predvsem sveži podatki in dejstva. Aktualnost podatkov je možno tudi na enostaven način selekcionirati, uporabimo zgolj za spletno analizo najbolj koristen in uporaben časovni segment. Spletna analitika nas lahko seznanja s pomembnimi informacijami novejšega ali starejšega datuma.

Tukaj

Ni komentarjev:

Objavite komentar