ponedeljek, 18. januar 2016

Večkanalni marketing, sodobno trgovanje

Večkanalni marketing je sodobno trgovanje . Sodobno trgovanje je večkanalni marketing, ker pridobiva na veljavi in priljubljenosti v primerjavi s klasičnim načinom trženja. Klasično trženje se s tem, ko večkanalni marketing pridobiva na veljavi in priljubljenosti tudi spreminja. Pravzaprav si večkanalni marketing in klasični način trženja izmenjujeta vlogi.



Še praktično včeraj je bil klasični način trženja prevladujoč, danes to vlogo prevzema večkanalni marketing. Klasični način trženja s tem ne izginja, ampak postopoma prevzema vlogo, ki jo je imel pred časom večkanalni marketing. To pomeni spremembo na trgu. Do popolne razvitosti sodobnega načina trženja je še veliko prihodnosti. Ne bo se razvil čez noč ampak postopoma. Predvsem je razvoj odvisen od razvitosti družbe, od razvoja in razvitosti podpornih aktivnosti in dejavnikov ter od številni drugih stvari. Nekatere stvari bodo na drugi strani ostale domena klasičnega načina trženja. Go so predvsem stvari , ki bodo še naprej bolj priljubljene v klasični obliki. Predvsem zato, ker takšen način sploh omogoča trženje določenih predmetov in izdelkov. Gre za izdelke in storitve, ki zahtevajo bolj oseben pristop tako kupca kot tudi prodajalca. Kar je nekaj čisto drugega, kot velja za sodoben način trženja. Pri sodobnem načinu trženja je osebni odnos izključen. Kupec prepozna vse lastnosti izdelka ali storitve preko informacij. Te so lahko bolj podrobne ali pa manj podrobne. V vsakem primeru pa so na voljo vsakem, ki se želi z njim seznaniti.

Ali se bo kupec odločil za seznanjenje z njimi je njegova odločitev. v primeru klasičnega načina trženja gre za podobno situacijo, vendar so informacije večinoma na voljo z izrecno privolitvijo. Ponujene pa so različno. Največkrat je to odvisno od ponudnika, ki mu je določen način trženja bolj ali manj všečen. Ter izbrani všečni način trženja tudi v prski uveljavlja. Večkanalni marketing je prihodnost, ki se bo postopoma še bolj razvijala in spreminjala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar