torek, 3. maj 2016

Segmentacija uporabnikov na spletu, boljše izkušnje

Segmentacija uporabnikov na spletu prinaša kakovostne izkušnje . Uporabniška izkušnja na spletu je odvisna od mnogih dejavnikov. Uporabniki imajo različen dostop do spleta, prenos podatkov je različen, različne so obiskane spletne strani, različne so aktivnosti in nameni uporabnikov. Segmentacija uporabnikov na spletu lahko s prepoznavanjem koristnih vzorcev spremeni uporabniško izkušnjo s prilagajanjem.



V prihodnosti bo splet omogočal še več izkušenj, aktivnosti in marsikaj drugega, kar si danes težko predstavljamo. Približno tako, kot si pred približno dvema desetletjema nismo mogli predstavljati, kaj vse lahko danes preko spleta počnemo. Če želi segmentacija uporabnikov na spletu doseč svoje poslanstvo mora prepoznati določena dejstva. Na njihovi osnovi lahko oblikuje nadaljnje aktivnosti. Kako lahko ta aktivnost koristi in spreminja uporabniško izkušnjo lahko izvemo z primerjavo med področji, ki so v bolj razvita s tistimi, katera so manj razvita. V nekaterih bolj razvitih področjih veliko klasičnih aktivnosti praktično ne poznajo, ker so sodobne veliko boljše. To dokazujejo prav spletni uporabniki s svojo dnevno aktivnostjo. Spletna aktivnost v manj razvitih območjih je na drugi strani manj prisotna, njen delež v primerjavi s klasično je manjši kot v razvitih območjih. Zato mar v temu primeru segmentacija uporabnikov na spletu svoje aktivnosti prilagoditi. Koristi morebitne izkušnje z bolj razvitih področji so vsekakor koristne, če so si vzorci podobni v svojih značilnostih napredka in razvoja. V tem primeru lahko vse, kar je na razvitem trgu že sedanjost, postane na drugem področju, ki je manj razvito prihodnost čez določen čas.

Tega lahko tudi ocenimo, segmentacija uporabnikov na spletu je v tem primeru obogatena s koristnimi informacijami. Uporabnik na spletu v manj razvitih področjih bo prav tako lahko čez čas uporabljal podobne spletne storitve ali izvajal podobne spletne aktivnosti, kot uporabnik na bolj razvitih področjih. Razliko lahko pomaga premagati prav segmentacija uporabnikov na spletu. Segmentacija uporabnikov na spletu je koristna sodobna aktivnost.

Ni komentarjev:

Objavite komentar