četrtek, 12. januar 2017

Facebook oglaševanje, podjetniška priložnost

Facebook oglaševanje je za trženje izdelkov ali storitev izrednega pomena. Socialno omrežje dnevno uporablja veliko število ljudi, Facebook oglaševanje se njegovim bolj ali manj zvestim obiskovalcem primerno kaže kot odličnapodjetniška priložnost . Zavedati pa se velja tudi nekaterih omejitev, ki jih ima socialno omrežje podobno kot vsi drugi mediji. Podjetnik se zaveda, da brez predstavitve ponudbe ne mora računati na uspeh. Ob ustvarjanju izdelka ali storitev pa je zagotovo tudi pomislil, kdo je ciljna skupina kupcev.


Za Facebook oglaševanje velja, da so obiskovalci socialnega omrežja med seboj različni. Zagotovo se za takšno oglaševanje ne bo odločil v primeru, ko gre za potencialnim kupcem praktično neznan medij. Manj možnosti za uspeh ima tudi v primeru, ko je njihov obisk na socialnem omrežju redkost oziroma manj pogost. Bolj zanimivo bo Facebook oglaševanje, ko spletno omrežje dovolj pogosta izkušnja ciljnega kroga kupcev. Ter jim je njegov izdelek ali storitev zanimiva oziroma obstaja možnost, da jih bo Facebook oglaševanje navdušilo. Za izdelek ali storitev jih mora seveda navdušiti ali pa seznaniti s ponudbo. Poznavanje ciljnih kupcev je ključnega pomena, saj imajo kupci zelo različen odnos do oglasov. Nekateri imajo radi oglase ali jih vsaj ne motijo, drugim pa oglasi niso všeč ter se jih izogibajo. Dobro Facebook oglaševanje se zaveda, da je uspeh oglaševanja velikokrat odvisen od takojšnjega učinka. Pri tem je lahko osnova za učinek slika ali besedilo. Zanimiva slika ali besedilo generira v človekovih možganih potrebo po nadaljnjem raziskovanju. Človek si bo posledično želel ogledati, s tem pa bo deležen oglaševanja. Dejanski cilj je nakup ponujenega blaga ali storitev, ta pa je lahko dosežen preko oglasa v več ali manj korakih ter po različnih kanalih. Oglas bo lahko navdušil kupca, ta bo posledično kupil izdelek ali storitev. Lahko pa bo oglas nagovoril kupca posredno, preko drugih oseb. Facebook oglaševanje je sodoben način doseganja kupcev.

Več

Ni komentarjev:

Objavite komentar