ponedeljek, 9. januar 2017

Mobilni internet vsakdanja izkušnja


Mobilni internet je vsakdanja izkušnja izredno velikega števila oseb. Na splošno velja mobilni internet kot odlična pridobitev , obstajajo pa tudi številni manj dobri primeri prakse. To so predvsem primeri, ko nadomešča sicer možno neposredno in osebno komunikacijo. Bolj napredni pa mobilni internet s pridom izkoriščajo v namen boljše osebne komunikacije na klasičen način. Splet v tem primeru uporabljen v poslovne namene ter komunikacije z osebami, ki nam niso zasebno blizu. V teh primerih je za mnoge ločevanje zasebnega in poslovnega ključnega pomena, brezosebna in posredna komunikacija je v tem primeru odlična rešitev. Poslovno komuniciranje ima tudi svoj bonton ter nekatere druge posebne zahteve. Bonton je dobro poznati, saj s tem avtomatsko pridobimo na dodani vrednosti. Mnogi sogovornika ocenjujejo že po sposobnosti pravilnega poslovnega komuniciranja, zato se ga velja čim prej in čim bolje navaditi. Na prvi pogled s mnogim to zdi nesmisel. Vendar dobim drugačno sliko, če zamenjamo vloge. Tudi sami bi v nasprotni vlogi raje komunicirali z osebo, ki je tega sposobna na višjem kakovostnem nivoju. Z osebami, ki so nam osebno blizu pa lahko mobilni internet v veliko primerih ne uporabljamo. Kvečjemu izjemoma, ko je to edina možnost ali obstaja upravičen razlog. Mnogi so mobilni internet spoznali kot pretnjo osebni komunikaciji z najdražjimi osebami, zato so z njimi povečali neposredno komunikacijo. Za take primere zavestno izklopijo mobilni internet, ter se doma ali zunaj doma posvetijo svojim najdražjim osebam. Kvečjemu je splet uporabljen za določitev datuma, ure in kraja srečanja. Tako je danes moč opaziti pomembno in vsekakor dobrodošlo povečanje števila neposrednih srečanj sorodnikov, prijateljev, znancev ter drugih oseb. Na tak način je lahko mobilni internet dobra izkušnja s tem, da se ga na široko izogibamo. Zavedamo se, da si najdražje osebe zaslužijo našo pozornost. Ter to tudi na vsak način želimo dosegati ali dosegamo. Mobilni internet lahko pomembno prispeva k izboljšanju poslovnega kot zasebnega komuniciranja.

Tukaj

Ni komentarjev:

Objavite komentar