sobota, 26. avgust 2017

Digitalni marketing je trženje prihodnosti

Digitalni marketing je trženje prihodnosti. Priložnosti za digitalni marketing v prihodnosti se kažejo na več načinov. Eden izmed pokazateljev je spletna raziskava uporabnikov interneta. V Sloveniji je uporablja internet petinsedemdeset odstotkov oseb starih med šestnajst in štiriinsedemdeset let. To so redni uporabniki interneta, približno deset odstotkov manj uporabnikov internet uporablja vsak dan ali skoraj vsak dan. Za digitalni marketing so zanimivi tudi podatki o starostnih skupinah uporabnikov ter njihovi uporabi spleta. Starostne skupine uporabnikov imajo točno določene tradicionalne ali najpogostejše želje. Z drugo besedo: digitalni marketing lahko produkt ali storitev določeni starostni skupini bolj ali manj uspešno trži. Mlajše generacije ne morejo kupovati dražjih ali prestižnih izdelkov, srednje generacije imajo spet čisto drugačne želje kot najstarejše generacije. Hkrati se mora digitalni marketing zavedati, da uporabniki interneta zelo različno dostopajo do vsebin. Pameten telefon je domena predvsem starostne skupine od šestnajst do štiriintrideset let, bistveno manj pogosto pa pameten telefon uporabljajo predstavniki skupine nad petinšestdeset let. Prenosni računalnik je najpogostejši način dostopa v skupini stari med petindvajset do štiriintrideset let, tablični računalnik in namizni računalnik pa med osebami starimi od petintrideset do štiriinštirideset let. Razlike med napravami so za digitalni marketing zanimive predvsem zaradi njihove mobilne ali stacionarno omejene uporabe. Mobilna uporaba pomeni, da lahko digitalni marketing ponudi obiskovalcem interneta izdelek ali storitev kjerkoli. To z drugo besedo pomeni, da so zainteresirani za izdelke ali storitve v okolici nahajanja. Kar lahko pomeni v večini primerov na domačem naslovu ali v njegovi bližini, na potovanju pa v tujih krajih. Na drugi strani stacionarna uporaba pomeni, da so uporabnikom bolj zanimivi izdelki ali storitve v bližini domačega naslova. Za digitalni marketing to pomeni priložnost za trženje bodisi izdelkov ali storitev, ki lahko prispejo na izbran naslov ali lahko izdelkov do katerih imajo razmeroma enostaven fizičen dostop brez dostave. Digitalni marketing je zelo dinamičen način prodaje izdelkov ali storitev. Več si preberite na kategoriji Red Orbit bloga.

Digitalni marketing je trženje prihodnosti

Ni komentarjev:

Objavite komentar