četrtek, 19. september 2013

Marketing in pospeševanje prodaje


V današnjih tržnih razmerah je skorajda nemogoče voditi posel, ne da bi imeli strategijo za marketing. Pri doseganju poslovnega uspeha je marketing pomemben vsaj toliko, kot je pomembna kakovost produktov ali storitev, ki jih želimo prodati strankam. Nekateri celo trdijo, da je v procesu prodaje marketing še bolj pomemben od kakovosti, saj naj bi imel takšno moč, da lahko vpliva na percepcijo tudi same kakovosti. Ne glede na to, ali verjamemo v takšno silno moč, ki naj bi jo imel marketing, pa nedvomno drži, da je uspeh mnogih podjetij odvisen prav od tega, kako upravljajo marketing. Marketing se danes čedalje bolj seli na splet.
Med najbolj pomembne vire se uvršča: optimizacija spletnih strani, plačaj na klik in socialni marketing. Pri prvem je cilj ta, da se spletna stran podjetja znajde na čim višjem mestu v iskalnikih. Ko potencialna stranka v iskalnik kot je Google ali Yahoo vpiše ključno besedo, ki je povezana s ponudbo spletne strani, se ta znajde na visokem mestu. Znano je, da iskalci večinoma uporabijo le povezave, ki jih iskalnik pondi na prvi strani, zato je zelo pomembno, da spletna stran zaseda čim višje mesto.

Čedalje bolj pomemben spletni marketing se dogaja tudi prek socialnih omrežij kot je Facebook, Twitter, Myspace, LinkedIn itn. Naj gre za katerikoli marketing oz. njegovo vrsto, pa je zelo pomembno, da za njim stoji premišljena strategija. Osnovni koncept na katerem temelji marketing, je komunikacija s potencialnimi strankami. Uspešnost, ki jo pri tem dosega marketing, pa je potrebno meriti. Za vsako poslovno aktivnost, s katero želimo pospešiti prodajo, moramo biti sposobni izmeriti njeno učinkovitost. Kajti v primeru, da je strategija prodaje neuspešna, jo je potrebno spremeniti, izboljšati ali pa celo ukiniti in izdelati povsem novo. Marketing je sicer takšna dejavnost, ki potrebuje nekaj časa, da ustvari učinek, zato moramo biti tudi nekoliko potrpežljivi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar