petek, 15. november 2013

Kako najti zaposlitev na čim hitrejši način

Kdor danes išče zaposlitev, mora pri pripravi prošnje za delovno mesto še toliko bolj paziti, da je kvalitetna, kajti priložnosti na trgu dela je precej manj kot v preteklosti. Dejansko se je potrebno boriti prav za vsako, kar pomeni, da je potrebno dobro premisliti, kaj prošnja za delo vsebuje in kako se v njej kandidat predstavi. Ker je vsaka zaposlitev na določenem delovnem mestu različna, ni dobro, da se pošilja kar vse povprek en in isti življenjepis in le bežno spremenjeno motivacijsko pismo. Vsaka zaposlitev zahteva specifična znanja, sposobnosti, izkušnje in spretnosti.

Umetnost iskanja zaposlitve pa pomeni predvsem vedeti, katere svoje zmožnosti mora iskalec zaposlitve poudariti, ko pripravlja svojo prošnjo za zaposlitev. Prvi korak do tega je, da dobro in natančno prebere objavljen oglas delodajalca. Običajno so v njem vsebovane vse pomembne informacije o zahtevah, ki jih ima delodajalec. Iskalec zaposlitve pa mora iz tega razbrati, katere njegove zmožnosti ustrezajo delodajalčevim zahtevam, to pa mora nato prenesti v življenjepis, motivacijsko pismo in druge priloge, ki jih delodajalec zahteva. Zaposlitev je odvisna od kakovosti prošnje.

Običajno delodajalci prejmejo na stotine prošenj in od teh izberejo nekaj kandidatov, ki jih nato povabijo na intervju oziroma ustni razgovor. Prav zato je pomembno, da prošnja izstopa tako po kakovosti kot tudi po vsebini. Na žalost danes le malokdo najde svojo zaposlitev prek Zavoda za zaposlovanje. Najbolj hitro in uspešno jo dobijo tisti, ki imajo široko mrežo poznanstev. Podjetja poskušajo nove zaposlene pridobiti čim bolj neposredno, tako da najprej iščejo med znanci svojih zaposlenih. Dejansko je to zanje bolj varno, saj je takšen kader bolj preverjen kot nek popolni neznanec, ki pride na razgovor in lahko navede tudi kaj neresničnega. Zato za svojo čimprejšnjo zaposlitev poskrbite tako, da uporabite vse možne kanale: znance, prijatelje, sorodnike. Nato pa uporabite tudi spletne zaposlitvene portale in redno pregledujte tudi oglase v tiskanih medijih.

Ni komentarjev:

Objavite komentar