sreda, 15. april 2015

Optimizacija za iskalnike veča obiskanost

Optimizacija za iskalnike lahko veča obiskanost spleta. Splet je danes naš vsakdanjik. Optimizacija za iskalnike je namenjena lažjemu iskanju spletnih vsebin. Spletne vsebine so zelo različne. Razlikujejo se po informacijah, ki jih določena spletna stran ima, po obiskanosti, po urejenosti in preglednosti in mnogih drugih lastnostih. Ena najpomembnejših lastnosti, ki jo optimizacija za iskalnike lahko izboljšuje je razvrstitev v rezultatih iskanja.



Optimizacija za iskalnike ima za cilj čim boljšo uvrstitev točno določene spletne strani v rezultatih iskanja. Dobra optimizacija za iskalnike se zaveda, da veliko uporabnikov spleta, iskane vsebine najde prav preko iskalnikov. Optimizacija za iskalnike temu primerno išče ključne besede, ki pomagajo pri boljši uvrstitvi. Ključne besede, ki jih optimizacija za iskalnike, išče in najde, so tisti pojmi, kateri obiskovalcem spleta na kratko opisujejo iskano vsebino. Največkrat gre za besedo ali dve, ki najbolje označuje iskano vsebino. Lahko gre za ime izdelka, storitve ali kakšnega drugega predmeta, lahko gre za tipične lastnosti izdelka, storitev ali kakšnega drugega predmeta, lahko gre za kakšen drug pojem, ki najbolje opsuje izdelek, storitev ali kakšen drug predmet. Uporabniki spleta v veliki meri koristijo iskalnike. Nekateri iskalniki so priljubljeni, drugi so manj priljubljeni. Tudi način iskanja je lahko različen. Pri samih iskalniki se ta način iskanja prepozna predvsem pri upoštevanju rezultatov iskanja. Potem, ko uporabnik izpiše v iskalnik ključno besedo, se odloča med ponujenimi rezultati iskanja.

Največkrat se uporabniki odločijo med nekaj najbolje uvrščenimi zadetki oziroma spletnimi stranmi, katere ti zadetki predstavljajo. Velikokrat pa temu ni tako. Nekateri uporabnik že po spletnem naslovu vedo, kaj se za spletnim naslovom skriva oziroma kakšno spletno vsebino ponuja spletni naslov. Njihova reakcija nanj je takšna, da se odločijo za drugi spletni naslov. Zavedajo se, da visoka uvrstitev v rezultatih iskanja, ni nujno tudi visoka kvaliteta vsebine. Optimizacija za iskalnike je lahko tako dobra, kolikor dober je kasnejši obisk spletne strani.

Ni komentarjev:

Objavite komentar