sreda, 16. marec 2016

Growth hacking marketing, izvirnost je denar

Growth hacking marketing je tržni uspeh . Growth hacking marketing velja za inovativno obliko uveljavljenih praks, temelji pa na zelo osnovnih načelih poslovanja, znanih iz oddaljene preteklosti. Razlika je predvsem v hitrem doseganju večjega kroga potencialnih kupcev, ter preko stika z njimi ugotavlja njihovega odziva na ponudbo. Če primerjamo nekdanje aktivnosti, danes v trenutku opravimo to, kar je nekoč trajalo karikirano celo večnost.



Dodatna prednost je v tem, da lahko napredni growth hacking marketing poveže več različnih krogov potencialnih kupcev. Celotna množica kupcev se med seboj razlikuje po vseh značilnosti ponudbe. prepoznamo jih kot skupek lastnosti, preko katerih je določenemu krogu ponudba primerna, drugemu manj primerna, tretjemu neprimerna. Napreden growth hacking marketing skrajšuje prilagajanje, saj z motivacijo doseže, da se tisto, kar je neprimerno ali manj primerno pridruži krogu primernega. Motivacija je velikokrat zelo preprosta, najbolj zanimive so seveda koristi. V primeru, da bo korist na dosegu roke, aktivnost ne bo odveč. Z zavedanjem teh preprosti dejstev napredni growth hacking marketing dosega isto z manj sredstvi in izkušnjami. Primerov uspešnosti takega pristopa je veliko, nekateri so postali že pojem na svojem področju. Kar številne udeležence zanima in jih vzpodbuja k posnemanju. Pri tem pa se velikokrat dogajajo, lahko bi rekli klasične napake. Posnemanje je hkrati nasprotje izvirnosti. Bolj kot posnemamo, manj smo izvirni. To pa je zgolj voda na mlin vsem uveljavljenim igralcem. Za trg je bistveno bolj zanimivo vse uveljavljeno, ker imajo s tem izkušnjo, vedo kaj dobijo. Pri neuveljavljenem te izkušnje ni, zato se v dilemi večinoma odločajo za uveljavljenost.

Bistveno bolje je, da najdemo svoj inovativni pristop, idejo ali karkoli inovativnega. Napadni growth hacking marketing temelji na tem. Motivacijo poleg tega najde v samih osnovnih lastnosti. Za uspeh ni na voljo neskončno mnogo poizkusov, ampak obratno zelo malo. Zato je pred vsako storjeno aktivnostjo vedno prisoten trezen in kakovosten premislek, saj se napačna aktivnost lahko spremni v zelo negativno izkušnjo. Growth hacking marketing je zbirka dobrih primerov prakse.

Ni komentarjev:

Objavite komentar