ponedeljek, 6. november 2017

Facebook oglaševanje, priljubljen oglaševalski pristop tudi v 2018

Facebook oglaševanje je priljubljen oglaševalski pristop. V Sloveniji sodi Facebook oglaševanje med priljubljene oblike, zanj se odloča približno dvajset odstotkov podjetji. Pri tem Facebook oglaševanje sodi v krog oglaševanja na družbenih omrežji, spletnih iskalnikih ter drugih internetnih straneh. Razlog za takšno priljubljenost gre iskati v priljubljenosti interneta. Skoraj osemdeset odstotkov oseb starih od šestnajst do štiriinsedemdeset let uporablja splet, devetinšestdeset odstotkov na spletu zanima iskanje informacij o izdelkih, skoraj polovica sodeluje v družabnih omrežjih in je časovno v dnevu dolgo časa prisotna na Facebooku.

Iskanje informacij o izdelkih in storitvah sodi med priljubljene načine uporabe interneta

Pred nakupom smo vedno zainteresirani za informacije o predmetu nakupa. Danes lahko predmet nakupa raziskujemo tudi na razširjen način. Pri tem nam lahko koristi Facebook oglaševanje ali katerokoli drugo oglaševanje na družbenih mediji, spletnih iskalnikih ali drugih spletnih straneh. Ob ogledu potencialnega predmeta nakupa lahko izvemo informacije o istem predmetu nakupa pri istem prodajalcu na drugih lokacijah ali konkurenčnih prodajalcih. Facebook oglaševanje ali druge oblike oglaševanja nam koristijo zaradi dostopnosti informacij. Obstajajo pa tudi razlike za Facebook oglaševanje ter vse druge načine oglaševanja na spletu. Gre za neposredno soočenje povpraševanja in ponudbe. Pobudnik je lahko tako povpraševanje kot ponudba. Povpraševanje lahko svoj interes za določen izdelek ali storitev odda neposredno na spletni naslov ponudbe ali jih naslovi na večje število ponudnikov. Med prejetimi ponudbami bo povpraševanje izbralo najbolj ugodno.

Facebook oglaševanje je lahko učinkovito
Na Facebooku lahko oglašujemo uporabnikom tudi glede na interese


Takšno povpraševanje pogosto aktivira spletno oglaševanje v nasprotni smeri. Ker je povpraševanje v preteklosti že kupilo izdelek ali storitev, upa na možen nakup. S spletnim oglaševanjem lahko motivira potencialnega kupca k nakupu izdelka ali storitev, možne pa so tudi druge aktivnosti. Odziv kupca je lahko nov nakup ali nasprotna aktivnost. Nakup lahko pomeni, da je bila aktivnost dobro zasnovana in izpeljana. Obratno ravnanje kupca pa je lahko znak, da aktivnost ni bila uspešna. Sodobno poslovanje je vedno bolj zainteresirano za Facebook oglaševanje, oglaševanje na iskalnikih ter oglaševanje na drugih spletnih straneh.
Če se odločamo tudi za Instagram oglaševanje, uporabimo kar platformo Facebooka, od koder je mogoče oglase zagnati.

Izkušnje in novosti za Facebook oglaševanja je vredno spremljati na blogu podjetja Red Orbit.

Ni komentarjev:

Objavite komentar